Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-11, 10:58   #143
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Opprinnelig lagt inn av Tante TI, her.

Velkommen, LittForTung! Du er godt i gan allerede, ser jeg

Jeg drikker svart kaffe, 1-2 krus om morgenen, og dersom jeg går ut blir det gjerne litt til. Jeg syns det er bedre med fett i maten enn i drikken

I begynnelsen hadde jeg kjempeproblemer med forstoppelse, men nå har det omsider gått seg til (truuur eg )...

Ost er innmari godt, men jeg måtte dessverre redusere kraftig på osten da den stoppet vektnedgangen. Bruker litt ost da, men svært lite til meg å være. Bruker av og til smøreoster til saus, det er godt!

Ellers hadde jeg bare småproblemer med hodet i begynnelsen, litt ullen og litt hodepine, men absolutt til å leve med. Fikk etter hvert halsbrann, men nå drikker jeg vann med noen dråper eplecidereddik i. Det hjelper.

Lykke til!

Hei Tante TI - og takk

Joda, jeg fikk en pangstart - men forventer ikke at det skal fortsette så kraftig hele tiden. Jeg kjenner på at jeg har lyst til å lage meg et nøttebrød - for jeg kommer til å bli sprø om jeg skal spise stekt mat døgnet rundt. De siste dagene har jeg spist to måltider om dagen, og jeg spiser ikke så mye hver gang. Ikke fordi jeg "slanker" meg, men jeg klarer ikke spise mer. Det er en utrolig merkelig følelse for en som er vant til å kunne trykke i seg mengder. Håper ikke det får for store konsekvenser for nedgangen min...

Men men - hva spiser dere andre da? For ikke å bli matlei?

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat