Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-11, 15:29   #12
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Optimal Ernæring

Har ikke lest boka, så jeg vet ikke hvordan man setter sammen menyeneTenker endel på stabiliseringen nå som det bare er noen kilo igjen, med min fart kan jo de ta laaaaang tid å miste, men må ha en plan til etterpå, for meg virker det litt komplisert med lindbergs måte å sette sammen maten på, sunt ja, men mindre fett og mer av ting jeg er lite interessert i lengre som pasta, ris, bønner etc-dette foretrekker jeg som en sjelden utskeielse ikke som hverdagsmat.Jeg vil heller slippe å være "redd for fett", håper på å finne en retning hvor det er tilatt med lite karbo og endel fett. Jeg ble helt snål i hodet og gikk opp i vekt på ketolyse, så det passer ikke meg, men på eurodiett lever jeg på 50-70 karbo pr dag og sparer ikke på fett-det er digg, men kan ikke -og vil ikke-leve på hovedsaklig ferdigprodukter hele livet. Gruble, gruble

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat