Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-09, 10:05   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og overgangsalder

Jeg har hetetokter om jeg ikke tar hormoner en periode.

Kom tidlig i overgangsalder og startet med hormoner (mye for å hindre benskjørhet, som min mor var veldig plaget av). I tillegg måtte jeg etterhvert fjerne livmor og eggstokker, så hetetokten jeg fikk bare varte og varte.

Tatt hormoner i 12 år. Ingen plager, bare når jeg prøver å trappe ned. Har halvert dosen/styrken, men har hetetokter om natten. Gått på Ketose/lavkarbo i flere år uten at det har hjulpet på hetetoktene, men jeg er mye mer stabil varm nok. Før lavkarbo så var jeg alltid gjennomfrossen, men med hetetokter

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat