Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 16:41   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fra ketose til fedon

Jeg hadde nok ikke tatt fem gram i uken og hvertfall ikke annenhver uke, selvom det sikkert kan være lurt.. Fedon er jo et helt annet system, med GI og GB'n sin.

Du må nok regne med å "legge på deg" bittelittegrann vann, men det er ikke snakk om betydelige mengder, for regner med at du ikke skal helle innpå med karbohydrater?

Jeg hadde heller tenk litt sånn at jeg i førsten kun innførte ett C-måltid om dagen.. også etter en stund kanskje 1 porsjon frukt om dagen, i tilegg (obs: 1 porsjon er ikke en hel frukt) osv osv med belgfrukter og alt sånt. Huske på å balansere alle måltider og begrense fettet litt til de mest karborike måltidene..

Blir jo det samma som å øke gradvis med karber, men hadde ikke direkte tenkt på dem, nei.

Nå må du lære å tenke GI og GB isteden

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat