Tråd: Pannekaker
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-06, 10:03   #4
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Pannekaker

Hmmmm.... ser du får mange råd her - men jeg TROR at det kanskje glemmes at Eurodiett er litt spesielt.

Jeg ville IKKE brukt syltetøy og/eller rømme på Eurodiett-produkter. Da 'slår du i hjel' konseptet - mener jeg.

Jeg fikk råd om å bruke de posene med 'brunt sukker' som følger med creme brule-pakkene - og det var ganske godt. Strødde oppå, og så smeltet de. Et annet tips er at jeg stekte flere små pannekaker - mer som lapper - for da kunne jeg steke dem kortere tid, og da syns jeg ikke de ble så tørre heller.

Den tiden jeg har brukt Eurodiett - så har jeg prøvd å si til meg selv at ''Dette vil aldri smake GODT uansett - men det GJØR MEG GODT, så da er det greit for en periode''.

Håper du finner ut av det og finner løsninger som passer deg. Hvis du trenger flere råd eller bare noen å lufte erfaringer med, så kan du bare sende meg en PM. Jeg klarer ikke følge med i alle tråder og journaler her skjønner du - men PM'er klarer jeg. Nesten alltid

og lykke til fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat