Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-10, 12:58   #198
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Nå stemmer vel ikke det at skjoldbruskkjertelen brytes ned fordi man har lavt stoffskifte, men bare blir mindre aktiv.
Jeg hadde selv en veldig lindring av kelp, men, og det var egentlig litt komisk, for bare en uke eller to etter at Jabba skrev om sine symptomer med trykk i strupehodet, så begynte jeg å kjenne noe lignende. Først trodde jeg det 'bare' var noe slags panikkangstsymptomer (som kvelningsfornemmelse), men det føltes i grun annerledes, og jeg kjente det mer og mer.
Jeg har nå tatt en pause fra kelp, og trykket har letnet. Jeg har faktisk mindre muskestikk nå enn før jeg begynte med kelp, men de er delvis tilbake. Er nok trøttere om morgenen enn uten kelp.
Jeg skal på oppfølging hos spesialisten jeg går til snart, og forhåpentligvis få tatt noen prøver for å sjekke ståa, for deretter vurdere medisinering. Håper jeg slipper!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat