Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-06, 17:04   #14
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min vei mot bedre helse.

Jeg skrev en hel masse tidligere i dag og plutselig gikk strommen. Alt ble svart baade kontor og data. Selvfolgelig forsvant alt jeg skrev. Her er et lite sammendrag.

En av de viktigste faktorene for at jeg naa gjor saa bra med vekttap og livsstilsendring er at jeg ikke lenger tenker slankekur og noe midlertidig og at mannen min og meg er hverandres stotte. Det at jeg naa tar meg tid og at det er for helsen min og ikke for aa bli bikinimodell har ogsaa mye aa si. Jeg har allerede hatt store helsegevinster med den nedgangen jeg har hatt. Det er som natt og dag.

Det er bare beklagelig at alle mine aar med liten respekt for min egen kropp og helse har gjort skade, men det er lettere aa gjore noe med skaden og hindre ytterligere skade med de forandringer jeg har gjort.

Jeg setter veldig pris paa hyggelige kommentarer fra dere. Det er det jeg har satt pris paa med aa vaere medlem paa dette forum og andre fora. Det aa skrive ned sine tanker og funderinger, gleder og sorger og se at du er ikke alene. Livsstilsendring og vekttap for mange foles som en ensom vei. Du faar mange kommentarer baade hyggelig og brysomme.

Det er alltid noen som skal synse om vekttapet ditt og metoden du bruker. Det har jo mange av dere paa dette forum erfart naar det gjelder f.eks. lavkarbofilosofi. Dere maa ofte forsvare dere og forklare om og om igjen.

Vel, dette er et lite resyme av mitt tidligere innlegg som forsvant saa bratt i strombruddet.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat