Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-06, 15:42   #25
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min vei mot bedre helse.

Jeg elsker vindushopping. Jeg bruker tusenvis av fantasikroner paa dette. Et av mine favorittvinduer var Glasmagasinet i Oslo. De skiftet hver maaned tror jeg og det var et skue.

Men det var en ting jeg ikke likte med vindushopping og det var aa se mitt eget speilbilde. Jeg likte personen jeg var, men ikke kroppen jeg hadde. Naa er mitt speilbilde min venn. Jeg liker det jeg ser. Det er ikke en ung smekker kvinne jeg ser, men en slankere utgave av meg selv. Meg selv med loshud, hengevom, hengepupper, flaggermusvinger under overarmene, hengerompe og hengelaar. Men det gjor ikke noe. Jeg er likevel en slankere og friskere person enn jeg var for noen aar siden. Det er det speilbildet mitt forteller meg.

Jeg har oppdaga at karbohydratnivaaet i maten min har gaatt jevnt ned over tid. I dag er kaloriinntak paa 1430, fett paa 43 gram, protein paa 136 gram og karbohydrater paa 128 gram (128 minus 24 fibergram er 104). Tilgjengelig karbohydrater er 104 gram. Det laveste jeg har vaert paa lenge. I gaar var det kun paa 78 gram, men det var mye paa grunn av at jeg kjorte en magerdag.

Jeg bruker Fitday til aa leke meg med aa sette opp diettplaner eller rettere sagt planlegge matinntak. Til tider har jeg lagt paa 22 karber og i gaar laa jeg paa 6 karber. Dette har som sagt kun proveoppsett av matinntak.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat