Tråd: Prøvere
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-11, 13:05   #39
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Lykkeønske, her.

Privat er alt for dyrt for oss, i hvert fall!

Offentlig så koster det 1500 i egenandel, pluss medisiner, per forsøk. Medisinene koster gjerne mellom 8-15000 per forsøk. Man får tre forsøk dekket. Man kan også få tilbake endel av pengene fra medisiner, slik at man etter tre forsøk ikke har betalt mer enn 19500.

Mens privat er egenandelen gjerne 20000 eller mer per forsøk, og så kommer medisinene i tillegg. Man kan få tilbakebetalt medisinene i privat forsøk også.

Ja, vi håper absolutt vi klarer det på egenhånd! Flere som har fått det til i pausemnd på pergo også, heier på deg!

TakkOk ja har ikke satt meg inn i det helt med kostnad bare sjekket privat egentlig.Men får sette oss på venteliste tenker jeg.Ja håper det skjer i pausemnd.Har hatt 3 kurer med pergo nå...

Lykke til oss begge og alle andre

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat