Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 16:57   #79
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Et ordentlig svar på hvorfor mye fett er viktig

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Sjekk dette jeg fant fordi jeg ble nysgjerrig på dette om brokkoli i forbindelse med stoffskiftet:
Hvordan kan man forhindre Hypothyroidisme?


  • Et overskytende forbruk av sukker og junk food i kostholdet bør unngås da det fører til uttømming av viktige næringsstoffer fra kroppen.
  • Unngå overskudd av alkohol, koffein (som i brus), og røyking som den reduserer immunitet og næringsstoffer nivået i kroppen som kan føre til hindrer for funksjon i skjoldbruskkjertelen.
  • Fettinnholdet i kosten må gå ned og noen mengde kokos olje er gunstig for hypothyroid.
  • Andre giftstoffer som for mange resepter og over skranke medisiner bør ikke være uansvarlig forbrukes.
  • Ofte inntak av rå mat diett som rosenkål, salater, grønnsak juice, frukt også gå langt i å hjelpe kroppen til å helbrede og gjenopprette.
  • Fisk, tare, tang, rå nøtter er gunstig er Hypothyroidism.
  • Goitrogens som kål, brokkoli, blomkål, bør soya inntas i svært små mengder bare.
  • Foods som brukes i behandlingen av lave nivåer av skjoldbruskkjertelen, foruten sjømat og sjø grønnsaker bør være rik på vitamin A, vitamin E, B kompleks, vitamin C, sink, jod etc.
  • Dessuten matvarer, er regelmessig gå et must å løfte stemningen og redusere vann oppbevaring.




Jeg vil anbefale deg å lete etter et nytt oversettelsesbyrå.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat