Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-10, 13:16   #9
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Trenger stor hjelp!

Opprinnelig lagt inn av tinipus, her.

Åjaa, så mye altså jeg hørte at jeg bare kunne spise ca 50 om dagen, men det varm da godt og høre. Prøver så godt jeg kan og holde meg unna de tingene med mest karbo i, grønsaker er bra jeg kan spise, har hørt man ikke skal spise ting som vokser opp hva bakken eller noe i den duren

Viste ikke at kabonader og fiskepinner var fy,fy!! Spise kabonader i går, trodde det var bare masse fett og lite karbo, men men nå vet jeg det... Har dere flere råd og tips så takker jeg gjerne ja til det, er veldig taknemelig for at dere hjelper meg på min vei

En karbonade en gang i blant går nok greit. Men det som er med farsematen er at den er stort sett stivelse, og det eri kke bra for oss. Det er lite rent kjøtt i den, og det er en gylden regel man bør forholde seg til i dagliglivet;

Kommer ikke maten fra moder jord, eller den har hatt en mor, så bør vi ikke spise den.

Grønnsaker kan du på ketolyse bare spise de grønnsaker som vokser over bakken, rotgrønnsaker som gulrot, potet osv bør man holde seg unna. De som ligger litt høyere på karbohydratene kan i teorien spise rotgrønnsaker, men husk på at gulrot og potet påvirker blodsukkeret i større grad enn vanlig farrin.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat