Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-13, 18:47   #19341
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det høres ut som du kunne hatt nytte av en yrkes- og interessetest? Det finnes flere av de på nett, pluss at flere bedrifter og konsulenter har sertifisering i Work Interest Explorer (WIE) som er en ganske fin og dyptgående yrkes- og interessetest.

Ser du bor i Trondheim, og jeg vet at flere attføringsbedrifter har konsulenter med WIE. Usikker på om du må søkes inn i et tiltak via NAV for å få tilgang til det, men du kan høre med f.eks KI Kompetanse eller Prima AS og høre om noen kan hjelpe deg med en sånn test mot en liten sum? (Nei, jeg jobber ikke for noen av de, så dette er ingen reklame, bare et forslag!)

Forøvrig er jeg ganske enig med carisma angående folkehøyskole! Det er mange som finner yrkesvalgene sine der.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo