Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-11, 22:46   #43
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Jeg er gravid!

Opprinnelig lagt inn av DrømmerOMbaby, her.

Gratulerer med baby på vei Har du noen gode tips å dele med en som også gjerne vil bli gravid ??

Nja, tips og tips. For min del så vet jeg ikke om det er lavkarbo-kostholdet som har hjulpet meg eller om det er Pergotime som har hjulpet meg. Jeg har PCOS nemlig. Like etter at jeg fikk vite det i fjor begynte jeg på lavkarbo, og spist det litt til og fra siden da. Hatt mine sprekker, men i bunn og grunn har jeg holdt meg unna det jeg bør.

Jeg var imidlertid forberedet på at dette kom til å ta laaaang tid før jeg ble gravid. Så etter at den første kuren med Pergotime var unnagjort, var jeg forberedt på flere. Men så langt kom vi jo ikke da I mitt lille hodet tror jeg nok det var Pergo som gjorde utslaget. For rundt det tidspunktet jeg hadde eggløsning, merket jeg at kroppen var veldig annerledes enn tidligere. Og har i ettertid kommet frem til at det var eggløsningen som var skyld i det. Og kom da også frem til at oj da, jeg har faktisk aldri merket noe til eggløsning tidligere. Og det kan jo være et problem for oss med PCOS. Manglende eggløsning altså.

Masse lykke til med babyønsket! Slapp av og ikke stress! Det går nok fint til slutt!!

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat