Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-14, 23:10   #36
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Treningstråden januar 2014

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Rett på Youtube og sjekke :-)

Jojo, men vær nå obs da på at de øvelsene jeg har sett du har fått så langt er gode, hensiktsmessige øvelser som egentlig alle burde hatt i sitt program i et år eller to før man begynner på rene "detaljeringsøvelser".

Han PT`n din har nok ikke valgt ut helt tilfeldig får vi håpe, men valgt ut øvelser som han har sett har gitt supre fremskritt hos tidligere kunder. Er jo ofte slik program blir satt sammen mht øvelser osv.

Hvis 8 av 10 kunder har merkbart stor fremgang på akkurat DET programmet med de øvelsene og de reps, ja da er det temmelig bankers at de neste kommende 10 kundene mine vil ha nytte av det programmet.

Så om du ikke får typisk skadelig vondt av noen av øvelsene du gjør, så fortsett med de så kommer teknikken etterhvert og du får større utbytte av øvelsene. Nå er det jo strake markløft du tar, så da synes jeg du skal fortsette med det ;-)

Alle treningsprogram fortjener minst 4 mnd testing før man kan si at "nei, det der funket ikke for meg gitt". Største feilen blant de som trener vekter er nettopp at de skifter øvelser og program for ofte.

Bare å se hva verdens mest anerkjente og anbefalte program har av øvelser i 6mnd-1 år det:

Knebøy
Markløft
Benkpress
Militærpress
Pendlay rows

5 øvelser!!! som trenes 3 ganger i uka...hehe. Kjedelig? Tja, mulig, men det gir utrolige resultater for den som vil bygge muskler, bli sterkere og slankere.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat