Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-07, 15:51   #4
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Var inte för snäll!

Opprinnelig lagt inn av tech, her.

Morsomt at du kommer med utdrag fra nye boken din her, det er interessant lesestoff (selv om jeg ikke er så god på svensk hehehe)!
(snip)
...De fleste synes det er litt merkelig (og de fleste forstår i hvertfall ikke hvorfor, og endel tror ikke på meg engang, at ikke kan bare "ta en bit"), men jeg må jo bare holde på mitt.

Du har så rätt.Och det syns på ditt resultat också. Grattis!

Det är för det mesta lätt att se vilka som kommer att lyckas. Det är de som bestämmer sig för att gå på målet, utan avsteg. Nada! Det är nästan lika lätt att se vilka som kommer att misslyckas. Det är människor som vägrar att byta matvanor, de byter bara kolhydratrik skräpmat mot en kolhydratsnål motsvarighet. Men behåller man vanan att äta "bröd", så sitter man förr eller senare med en fullkornsskiva i handen. Och sen är det inte långt till hamburgerbrödet.

Håller man rent så är det ingen tvekan. Då vet man vad som gäller. Problemet är bara att få omgivningen att fatta det också...

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat