Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-12, 00:43   #67
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Kur" for diabetes

Selvfølgelig vil diabetes skape enkelte sperrer, men jeg mener fremdeles det er det verste folk kan si til meg; at de synes synd på meg fordi jeg har diabetes Hallo, det er kjempemange ting man kan gjøre, selv om diabetesen stenger for noe. Det blir så feil å synes synd på seg selv fordi om enkelte dører er stengt......
Når det gjelder førstegangstjeneste så er det mange som ikke får tatt det. Diabetes er bare en av mange sykdommer/lyter som gir fritakelse. Alle mine fire er fritatt, men ingen av dem har diabetes.
Når det gjelder førerkort og diabetes, så er jeg faktisk for et strengere regelverk. Enkelte diabetikere har ikke hatt kontroll over blodsukker og fått katastrofale følinger i trafikken. På lik linje med epileptikere, så må man kunne stille krav til at anfall, enten det er epileptisk eller en føling, ikke skal forekomme når man sitter bak rattet.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat