Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-11, 16:50   #136
Student88
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 14
Student88 er på en erverdig vei

Sv: MCT-olje vs kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.


Her i landet brukes MCT olje foreløpig så vidt jeg vet kun i behandling av barn med epilepsi og da på Norsk senter for barneepilepsi. Det kan godt hende at den vil bli registrert som legemiddel her i landet også, nettopp av den grunn. De har den heller ikke som hyllevare, den må som regel bestilles.

Her i landet er det enkelte vitaminer og aminosyrer som er registrert som legemiddel fordi de har vist seg gunstige i behandlingen av AIDS pasienter. Derfor må man nå ha spesialttillatelse fra Norsk Medisinaldepot for å innføre dem. helt sykt spør du meg....

Åh, du er som eit levande leksikon Nille. Blir så imponert over alt du kan. Har lese mange av innlegga dine nå. Men, har du noko dokumentasjon på dette? Utrulig interessant, kunne tenkje meg å lære meir om det.

+ Tilleggsinformasjon frå apotekbransjen, sidan eg tross alt studerer farmasi på tredje året og jobbar på apotek. NMD(norsk medisinal depot) er hovudlevrandør for Vitus Apotek, Sjukehusapoteka og Ditt Apotek. Dei andre apotekkjedene; Boots(som er slått saman med Alliance) har Holtung som levrandør, medan Apotek 1 har Apokjeden. Både Boots og Apotek 1 kan bestilla varer frå NMD, men ein får verken gode avtalar eller rask levering, sidan ein har ein anna hovudleverandør, og dei gjer det difor skjeldan... Lita avsporing her, men kanskje litt klarare for nokon

Student88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat