Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-08, 16:55   #53
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiett bytte- og salgstråd

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Big, her.

Jeg hadde aldri hørt om dette før legen spurte om jeg ville gå på det. Jeg fikk en brosjyre om det, da.

merkelig måte å starte på

Vi andre har vært først igjennom en dobbeltime med info og innføring i dietten. Hvor man blir forklart dette med ketose veien i vekttapet og videre veigen for å holde vekta... altså at dette er ettkosthold for livet.. ikke bare ED men ED er en start på den idere veien til ett lavkarbo kosthold (fedon Lindberg)

Så tok vi blodprøver for å se om vi er insulinresistente og om anddre verdier er Ok eller om man trenger tilskudd av noe. Når blodprøven er "godkjent" får man legeerklæring på at man kan følge dietten.

Etter dette har man ny time hos legen så ofte man trenger det... ca hver 4-6 uke

Første timen koster 1500 de neste 700.

Har ikke din start sett slik ut?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat