Tråd: Lavkarbo
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-15, 12:55   #1
Lebojera
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 5
Lebojera er på en erverdig vei

Lavkarbo

Hei! Takk Miranda for veiledning til å navigere meg fram her.
Vel, jeg prøvde ketolyse ca 1,5 mnd, men det er problematisk for meg å spise så mye fett. Jeg er 62 år, 164 h og veier 69 kg. Vil så gjerne ned til 65.
Etter å ha vært på streng lavkarbo en stund oppdaget jeg at magen ble bedre, så nå har jeg lyst å fortsette med en diett som som ikke inneholder så mye karbohydrater.
Spiser steinalder-og lavkarbobrød (fire skiver om dagen) Ellers salater med mye godt i + vanlig middag med f.eks en spiseskje ris eller en liten potet.
Noen som kan gi meg gode råd? Jeg HAR lest mye, men finner ikke helt min diett. Når man er på lavkarbo (ikke ekstrem lavkarbo) kan man spise feite oster/krem/rømme? Kjenner ei som spiser ca som meg, men i tillegg tar en spiseskje Cocosa i kaffe/varm drikke til hvert måltid.
Jeg er et sosialt vesen og helger betyr ofte god mat og drikke med venner. Prøver å være flink å kun spise litt kjøtt/fisk og grønnsaker, men synes jo det er godt med litt vin også....Kanskje jeg ikke egner meg til slankekurer!
Ellers så er jeg fysisk aktiv og ganske sprek. Det var mye, men håper på respons.

Lebojera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat