Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-13, 07:24   #215
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg fikk et hint på epost fra barnehagetanta til sønnen min, ved at hun skrev kun for å nevne at han virket sååå begeistret da han hadde fått loff med honning på i matpakken. Den matpakka var det ikke jeg som hadde lagd. Faren til sønnen min gikk rett på og begynte å kreve at jeg lagde matpakke med brødskiver fra da av. Men det er faktisk ikke barnehagetanter vi skal tilfredstille, men kroppen til sønnen vår.

Han hadde sikkert blitt veldig glad av litt hasj også... for å sette det KRAFTIG på spissen. Det er ikke alt som smaker godt på kort sikt som er bra i lengden. Såpass burde barnehagetanten også forstå. Mange av de helsemessige problemene vi har på grunn av dårlig kosthold i Norge i dag kommer av at "lørdagen har spredt seg utover hele uka" fra de timene fra 7-22 PÅ lørdag...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat