Tråd: Pupper
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-09, 23:23   #3
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

A høres lite ut, er du sikker på at du bruker riktig BH? Jeg har faktisk veldig små pupper nå og bruker 70DD. For noen år siden hadde jeg trodd jeg brukte B-cup men neida. Ofte når man går til profesjonelle og måler, ender man opp med en cup som er mye større enn det man trodde man skulle ha. Folk tror jeg har B-cup altså, men jeg må ha DD, og mine pupper er SMÅÅÅ.

Ja, jeg har som sagt mistet mye puppevekt, hadde de jurene før. Men jeg trives bedre nå, liker ikke store pupper og synes det er mye bedre å ha små. Lettere å bevege seg, kan kjøpe BHer på vanlige butikker og ja, jeg ville aldri hatt større om det så smalt.

Ja det er det som er saken, jeg har brukt feil str før, så søkte opp en side på nettet, hvor du plotter inn mål rett under brystet og på selve brystet m/bh på, dette gjorde jeg for flere mnd siden, fikk kjøpt en bh i riktig str og det var jo som å komme til himmelen. Men når det står A- betyr det det samme som AA eller?

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat