Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-10, 11:34   #30
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juniskravletråd for 30+

Gratulerer med stor bukse!
Hadde selv en sånn opplevelse med en skinnjakke jeg aldri har kunnet lukke igjen (kjøpte den fordi den var tøff uansett) men nå går den igjen så enkelt som ingenting.

Jeg har forresten også mannen akkurat bestemt seg for å gå over til lavkarbo. Det kan bli litt vanskeligere enn for meg, for han er ikke noe glad i å lage mat, og liker ikke så godt salat. Men det kommer nok til å gå greit for ham også. Så nå blir det lavkarbomiddager for hele familien fremover (ungene har ikke noe valg, men de får jo i seg en god del karbo gjennom brød til de andre måltidene, så litt mindre til middag har de nok godt av.

Men selv skal jeg tilbake på pulver i en måneds tid til nå tenker jeg. Går jo ned på lavkarbo også, men er utålmodig, og det har jo funket så bra med pulveret hittil, og funket bra med overgangen til mat. Så da føler jeg meg trygg på at det vil fungere bra litt til.

Er faktisk vanskelig å se tilbake og forestille seg hvor sliten, lite aktiv og deppa jeg var bare for 4 måneder siden. Det å trene og å kutte karbo har virkelig gjort underverker for meg både fysisk og psykisk.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat