Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-10, 10:50   #38
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juniskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Hvis du putter spekematen i fryseren noen dager først så kan du spise den. Må være ordentlig fryseboks, fryseskap eller kombiskap. De minifrysene som er inni noen kjøleskap blir ikke kalde nok.

Takk for tipset!!

Opprinnelig lagt inn av SiTron, her.

Hei allesammen

Har ikke vært så aktiv å skrive her inne men har fulgt litt med siden mars Jeg begynte på Ketolysekuren i februar, hadde et opphold i mai og begynte på ferdig mat fra spisdegslank.no nå på fredag. Har gått ned til sammen 9 kg Så nå er jeg igang igjen

Grattis med baby i magen Elizabethcita barn er en fantastisk gave, har 3 små selv

Hilsen SiTron

Takk for det! Og gratulerer med flott vektnedgang!!!

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Tror det må være noe med maten. Har positiv graviditetstest, jeg også... Riktig nok ikke to rosa streker, bare kort og konsist "gravid", og det ble bekreftet hos legen igår. Kunne vært bestemor, men sånn kan det visst gå, når man spiser lavkarbo.. Hehe (Mulig man må gjøre et-og-annet i tillegg, da..) bare to måneder på vei, og så mye kan skje, men enn så lenge så er det rimelig altoppslukende lykke som dominerer, følelsesmessig!

Gratulerer så masse!! Ja, denne maten hjelper nok på altså...

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Gratulerer, alle gravide

Jeg selv er riiiiiiimelig lykkelig akkurat nå, men jeg er ikke gravid (har heller ikke mistenkt det ), jeg har vært på Lerkendal og sett KISS spille!! YAAAY!! Nå er livet bra, dere

Takk!!
*leker at jeg ikke er misunnelig på konserten* Hehehe... Håper du storkosa deg på konsert altså!!

Nydelig sol her ute nå, og jeg tror jeg skal ta meg en tur ut til bakgården. Sitte og nyte finværet, og le av kattene som tumler rundt i gresset...
Burde egentlig pakke mer i dag, men hva har man vel morgendagen til...eller neste uke...eller...
Gravidformen er ganske god foreløpig, bare litt trøtt og småuggen. (Men det er jeg jo faktisk til vanlig også, så...) Matmessig så har jeg stappa ganske mye karber i trynet den siste uka ja, helt sykt hvor lyst man kan få på ting... Får prøve å skjerpe meg, og lande på et mer fornuftig karbenivå...

Hva er sommerplanene da, folkens?

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat