Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-10, 11:28   #3672
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Noen som har sett "hvordan se bra ut naken" (eller hva det heter). Jeg har lenge hatt litt lyst å ta type "nakenbilder" eller helst pin-upbilder av meg selv (hmm. Tør jeg skrive dette på forumet). Egentlig hadde jeg lyst til det allerede før jeg startet dette kostholdet (og gikk ned 20 kilo). Det jeg lurer på er om noen vet om en fotograf som tar slike bilder og hva det koster?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg kunne også tenkt meg å ta noen fine undertøysbilder og overraske kjæresten med! Har prøvd selv, men det blir absolutt ikke bra gitt. Antagelig er det grisedyrt, fotografbilder er som regel det.

Det har vært en hel tråd om dette her inne! Søk og let litt, så finner du sikker noe!
En hver fotograf kan sikkert gjøre det, eller gi deg navnet på noen!
Har du lyst, har du lov!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)