Tråd: Psmf
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-11, 22:38   #61
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Psmf

Opprinnelig lagt inn av solsikke123, her.

Hvis man f.eks spiser 1200- 1500 kcal om dagen hvor 75% er fett..., slipper man da sparebluss fordi man har nok fett som er riktig energikilde?


Kunne dette vært noe å prøve for oss som ønsker at få litt fart i systemet??

Nei. Prøv å spis MER. Ta gjerne en uke hvor du overspiser med samme næringsfordeling, gjerne 2-3tusen kcal. Da gir du kroppen beskjed om at her er ingen hungersnød, du kan godt slippe fett fra reservene. Det er fristende å kutte kaloriene. Det eneste du oppnår er en fucked up kropp. 1500 KCAL er det kroppen som ett ca. minumum trenger hver dag for å opprettholde alle funksjonene i kroppen.

At noen gidder med vitende og vilje å spise både lavkarbo OG ekstrem lavkalori (altså under 12-13 hundre kcal) må de la stå på sin kappe, for det er beyond me. Jeg var også der en gang, det er jo fristende, men det er mye sunnere å gjøre det andre veien.

Atkins anbefaler som ett average ca 1800 kcal pr dag for damer. Og dessuten, nå husker jeg ikke, men er melkeprodukter lov på induksjonen? Eller er du på vedvarende vekttap?

__________________


Sist redigert av Cherry : 09-05-11 kl 06:54.
Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat