Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-06, 13:39   #72
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Hei Turte !
Jeg tror kanskje du spiser litt mye karber jeg. Iallefall i forhold til Ketolysekuren. Vil tro den dagsmenyen din ligger et sted rundt 20-25 minst.
I tillegg er det en del "partystoppere" i menyen din. Dvs. mat/drikke som gjør at vekttapet stagerer.

Det kan være kaffen, kremfløten - (det er det mest nærliggende). Kaffe/koffein virker også dehydrerende i tillegg til at den i de mengder du drikker også skaper ubalanse i blodsukkeret. Det skaper sult og kan gjøre at du spiser mer enn du ellers ville gjort. Det er også veldig mange som ikke tåler kremfløte (ikke mer enn et par SS pr dag) i den forstand at de ikke tar av om de spiser mer av den.

Det "Spis deg slank" brødet skal inneholde 1.5 karber pr skive sier du. Skullegjerne likt å vite hva det inneholder. Om det inneholder noe som helst mel er det ikke mulig å komme så lavt om ikke skivene er supertynne. Det bør du få sjekket opp tror jeg. Og til sist nøtter, - det er det mange som ikke tåler. Det enste jeg kan spise av nøtter om jeg vil gå ned er valnøtter.

Ellers ser mten din helt flott ut syns jeg (ligner litt på min egen dagsmeny faktisk).

At du har mørkt utslag på stix behøver ikke bety annet enn at urinen din er konsentrert. Dvs. at det gir en indikator på at du drikker for lite vann og for mye kaffe (som tørker ut). Om du kutter ut litt av kaffen og erstatter den med vann er det bedre tror jeg. Det viktigste er å ha utslag på stix, hvor sterk fargen er betyr mindre.

Det er ikke sikkert det skal så mye til å få kroppen igang. Det ser ut som du gjør det meste riktig og at det kun småjusteringer som skal til !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat