Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-04, 22:05   #6
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Fra pingle til superwoman

Jeg trener. Masse.

Mitt utgangspunkt er fire bilulykker med diverse whiplasher, knuste ben, ryggprolaps, kneskader, kronisk bekkenløsning osv. Og så ble jeg gravid. Måtte ligge på siden/ryggen i 7 måneder uten å få lov til å gjøre noe annet enn å gå på toalettet. Førte til massiv muskelsvinn.

Fra å være en kjempeaktiv jente masse liv og helse, ble jeg forandret til en kvinne som hadde så massiv muskelsvinn at de karakteriserte det som et "under" at jeg i det hele tatt kunne holde hodet mitt oppreist. Jeg så for meg et liv i rullestol og tenkte FAEN NEI!!!

Så jeg oppsøkte leger og terapeuter, et titalls. Til jeg traff en person som tok hele meg på alvor. Og satte opp et treningsopplegg som begynte med omtrent 10 grams belastninger....Og så økte vi på.

Trener fire ganger i uken. Tre ganger to timer med styrke og en time kondis med vannaerobic. Jeg har gått fra å være "pingle" til å bli veldig, veldig sterk!!! Jeg hadde faktisk aldri noensinne drømt om at jeg skulle kunne se slik ut som jeg gjør i dag. Det beste er holdningen min som er blitt kjemperak!!! Jeg har nå holdt på i 1.5 år og skal fortsette livet ut.

I tillegg har jeg et liv som innebærer at jeg stort sett sitter på rompa fem minutter om dagen frem til klokken ni. DA er det endelig tid for at jeg kan sitte ned. Jeg anlegger hage, sparkler, maler, river ned, legger gulv, osv. Så jeg er vel egentlig litt aktiv.

Det var en kort presentasjon av min trening!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat