Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-04, 10:13   #3
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Så du mener jeg skulle ha spist en banan, men ville ikke det ha ødelagt ketosen? Jeg var redd for at bananen ville gi svingninger i blodsukkeret og større fare for at jeg sovnet i bilen på vei hjem?
Meningen var at jeg skulle spise ett egg rett etter økta men jeg hadde kokt det for lite så det knustes når jeg skulle skrelle det. Det var bare 15 minutters kjøretur hjem så etter en halv time så satt jeg og ikke fikk i meg mat. Og jeg som pleier å ha matlyst selv om jeg er aldri så syk.

Før rittet spiste jeg en god frokost med Skorpias proteinbrød og så drakk jeg litt tran rett før jeg dro hjemmefra, men jeg angret på at jeg ikke tok med tranflaska for det ble en stund før rittet kom igang, Hadde jeg tappet tran på en liten plastflaske så kunne jeg jo hatt den med på rittet også.

På Birkebeinerrittet spiste jeg peanøtter en halvtime før start og drakk bare vann underveis. Da var jeg i toppform etter målpassering . Vel, jeg kunne jo ha syklet raskere da men det er så vanskelig å ta seg ut når det er bare utforbakke i vanskelig terreng på slutten.
Jeg har ikke prøvd med proteinshake under sykkelturer, pleier din mann å ta det under lengre ritt?

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat