Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-12, 10:57   #3
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva er de "gyldne reglene" for når man skal ta hva og hva som skal tas samtidig?

Ta tran og q10 sammen, og gjerne til et måltid med litt fett. Da tas det bedre opp.
Multivitaminen hadde jeg også tatt til mat, men ikke samtidig.... og om den inneholder jern bør den tas 6 timer eller mer unna levaxinen...

b-komplekset - også helst til mat. Den øker magesyren noe og dermed er det en fordel å ta disse med dagens største måltid.

Så om du tar levaxinen om morgenen så hadde jeg gjort slik:
levaxin (før frokost, vent minst 30 min)
tran + q10 til frokosten
b-kompleks til middagen
multivitamin til kveldsmaten...

Om du er av dem som tar levaxinene til kvelds bytter du bare om multivitaminen og tran/q10.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat