Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-14, 13:15   #12
Nyttogbedreliv
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 69
Nyttogbedreliv er på en erverdig vei

Sv: Progesteronkrem / PMS

Ny oppdatering :

Jeg har ikke gått sammenhengende 400 mg daglig, pga av ferie i utlandet. Men tror jeg har smurt meg med ca 200 til 400 mg til dagen.

I dag er jeg på 400 mg til dagen igjen. Men har ikke hatt mensmurringer i denne perioden. Har vært litt småkvalm. Ventet mensen ca 04 - 05 august, men har ikke fått den enda ( og jeg har alltid fått mensen presist )

Men mener jeg leste en plass at når jeg smører sammenhengende i 2- 3 mnd så mister jeg mensen ( bare håper jeg ikke er gravid, jeg er ikke klar til å få flere barn. Har bestilt en gravid test for sikkerhetsskyld)

Jeg føler meg fin og avbalansert i dag, indre uroen har gitt seg. Har forsatt angst for angsten , men har ikke hatt noen panikk anfall.

Jeg har slurvet veldig med kostholdet i ferien også, men nå er jeg begynt med dietten min igjen. Jeg var overrasket at jeg ikke hadde gått opp noe særlig i vekt. 3-4 uker med "dårlig kosthold " og har bare gått opp 2 kilo

Jeg har alltid slitt med kviser/ byller på ryggen. Jeg har aldri vært så fin på ryggen som jeg er nå. Har forsatt arr, men veldig glad for at dette virker på mine kviser ( jeg tror i ihvertfall det er progesteron kremen som virker, jeg går ut i fra at det er hormonelle kviser jeg har hatt siden jeg var 15 år, men kvisene på ryggen er blitt verre og verre jo eldre jeg er blitt )

Så nå har jeg bestilt mer progesteron krem på nett og kommer til å smøre meg med 400 mg daglig i ihvertfall 2 mnd til.

Nyttogbedreliv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat