Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-08, 23:30   #20
Siss1
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 52
Innlegg: 177
Siss1 er ny på veien

Sv: Hva er idealvekt?

Opprinnelig lagt inn av Sari, her.

Så herlig med mye svar og en aldri så liten diskusjon. Tenkte på regelen med høyde minus 110; da skulle mannen ha veid 71 kilo - stakkars! he he, konsentrasjonsleir neste.

Har litt kraftige "fotball" lår - dette føler jeg sitter som lim, har alltid vært sånn. Erfaringer?

Hei! Hvis mannen din er 181 høy, så skal han veie 81 kilo. Det er minus 110 for damer og 100 for menn.....Min mann er 186 og veier 86 og er helt perfekt til hans kroppsbygning. (brede skuldre, smal midje)

Når det gjelder lår så har jeg det som deg! Alle damene i min familie på min fars side er smale i midjen og har rumpe og lår så det holder! Og det er jo dessverre sånn at det er vanskelig å punkt-slanke, så jeg erfarer at jeg som regel først blir tynnere der jeg er tynnest fra før! Jeg kommer alltid til å ha rumpe og lår, men har flat mage. Jeg trøster meg med at det er fettet på magen som er farligst for oss, litt stor rumpe og lår gjør ingenting! Og det er jo også veldig kvinnelig syns jeg....."Problemer" støter jeg på når jeg skal kjøpe bukser, de som er for trange i låra, er passe i livet, og de som er passe i låra er altfor stor i livet! Det kan være et problem, men finner som regel en bukse som passer (etter omtrent 20 prøvinger!!).

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat