Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-07, 13:37   #5
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Har jeg spist for mye fett?

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Må jo si at jeg synes det er temmelig ekkelt at man bare går på do par ganger i uka, HATER det!!! Skulle gjort ha som helst for å få litt mer ut, føler meg så full og tung i "tarmen" (sorry uttrykket). Kanskje jeg med vilje skal overdrive bruken av cocosa for å få ut litt (eller kanskje ikke)!? men seriøst, føler meg skitten innvendig, men det er vel kanskje sånn det bare er, men frister med diare et par dager, eller en rikelig tarmskyld Sorry språket mitt her folkens, er bare ikke helt vandt til det fra tidligere....

Det er en veldig god grunn til at du går på do 2 ganger pr. uke, det er at du spiser sunn mat som kroppen har bruk for og forbrenner. Det er ingenting som ligger igjen i tarmen. Spis søplemat (sjokolade, pizza, potetgull osv) og det går ikke lenge før du må på do, fordi kroppen ikke kan nyttiggjøre seg det meste av næringen i denne maten og det går nesten rett ut. Så lavkarbo er en naturlig tarmskyller. Du blir vel vant til det etterhvert.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon

Sist redigert av donjuanwannabe : 14-08-07 kl 00:32.
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat