Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-12, 13:02   #27
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Sitat:

For det er er sånn jeg kan gjøre. Hånda bare går lissom... og plutselig må man stoppe opp og virkelig komme tilbake til virkeligheten.

Kjenner meg igjen i den ja. Jeg er en emosjonell spiser - Det vil si at når jeg har det vanskelig eller er stressa så spiser jeg. Food is my choice of drug

For et par dager siden fant jeg plutselig meg selv på kjøkkenet og hadde i løpet av knappe 5 minutter kastet i meg nesten en hel plate 70% sjokkis, flere never nøtter og to tacoskjell - og fikk en litt sånn "Høh?! Hva skjedde der da?!". Jeg vet at det var en reaksjon på et eller annet, for jeg var verken sulten, tørst eller fysen på noe. Jeg hadde faktisk nettopp spist middag, og var god og mett. Har ikke analysert akkurat den episoden i hjel, for det er mye stress i livet mitt nå så det kan ha vært hva som helst som gjorde det. Men jeg er i hvert fall oppmerksom på det, så kanskje jeg stopper opp og tenker meg godt om neste gang jeg kommer opp i en slik situasjon igjen.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat