Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-12, 11:56   #42
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

God morgen Fedona! Jeg ligger over 80 ennå ja, næmrere akkurat på 84 i går. Har på det letteste (på LK) vært på 82 og noe tror jeg. Med en startvekt på ca 85-86 for et års tid siden kan jeg vel ikke sies å ha lykkes alldeles da . Med det perspektivet på den ene siden, kan jeg jo samtidig vise til at jeg heller ikke har lagt på meg - tross stort inntak av feit mat/fett hver eneste dag. Kroppen kjennes også bedre ut, skulle bare mangle når magen fungerer. Du har lavt stoffskifte; jeg var faktisk hos lege på torsdag hvor han antydet høyt stoffskifte. Da jeg sjekket symptomene på det så har jeg omtrent alle i mer eller mindre grad - unntatt vektnedgang da selvfølgelig. Det ble tatt en hel kjemisk sjekk, og jeg skal tilbake om ett par uker og er spent på resultatet! Du og spiser maten fra Spisdegslank; spennende! Jeg tror nok det hadde vært noe for meg også, men synes det er vanskelig med en mann i huset. Unnskyldning bare??

Hei,
(Måtte fjerne en del av svaret ditt for dette ville ikke lastes opp)

Håper du får orden på stoffskiftet ditt! Det er ikke noe særlig å være verken høy eller lav. Lykke til med prøvesvarene!

Tror nok SDS ville passet for deg også om du har problemer med å stoppe å spise/spise for store porsjoner. Jeg var iallefall slik før. Spiste nesten mer enn mannen min enkelte ganger. Men etter å ha spist SDS i noen uker så har magen vent seg til mindre porsjoner Når jeg nå spiser vanlig middag så stopper det seg selv. Greier ikke spise opp det som er igjen på tallerkenen og det er helt utrolig til meg å være, hater nemlig å kaste mat. Øynene vil ha mer enn magen tåler Kjempefornøyd

Hørtes ut som et godt foredrag! Hun sa kloke ord hun der. Jeg har et bilde av meg på kjøleskapet, sånn jeg så ut da jeg møtte mannen min for 12 år siden. Jeg SKAL tilbake ditt! Har kuttet ut Atkinsbarene nå, så får vi se om det var en partystopper. Hvis ikke så må jeg prøve noe annet. Og så prøver jeg å gå litt mer turer (har ME også, så har ikke vært i stand til å røre så mye på meg, men litt bedre nå) Vinen er det siste jeg gir slipp på, men må jeg, så må jeg

Så bra at du startet denne tråden

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat