Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-12, 13:21   #46
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Jeane, her.

Bare et spørsmål. Ser at flere bruker/referer til SDS-konseptet. Noe jeg har vurdert selv, før jeg fant ut at man kan jo lage lavkarbo-mat selv. Så er jeg jo redd for at jeg likevel setter sammen maten feil. Og at det er derfor jeg har stoppet nedgangen i vekten. Og ikke bare pga treningsstarten?

Er det noen som vil anbefale meg å prøve SDS en periode, f.eks 14 dager? Og når man da er ferdig med den perioden, hva gjør man da? Starter man opp igjen med sin egenkomponerte versjone av lavkarbo? Vil man da sannsynligvis holde seg på samme vekt, hvis SDS gjør at man går ned (og egenkomponert versjon) gjør at man står litt stille...

Jeg er veldig klar på å prøve SDS hvis det gjør at vekta mi går ned etpar kilo. Det motiverer meg ikke så mye at vekta går opp og ned som den har gjort denne uken.

Hei,
Jeg bruker SDS. I starten så gikk jeg ned 5-6 kg da jeg holdt meg kun til denne maten. Da jeg etterhvert spiste vanlig lavkarbo mat så stoppet vekten opp. Jeg skal derfor ta en uke eller to med kun SDS igjen.

Jeg synes SDS er verdt pengene! Du kan jo prøve i 14 dager.

Ellers er jo lavkarbo vektregulerende. Er også enig med Tarato at du ikke veier mye, men det er som en føler seg selv. Hvor høy er du? Og hva er din BMI?

Men uansett, lykke til

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat