Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-10, 07:46   #19
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Si meg, hvor går dere ned?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Mine holder også formen, lange og flate...

Vrengte baklommer - hahahahaha Det har ihvertfall jeg...

Jeg gikk faktisk opp i bh størrelse etter å ha tatt av 15 kg henger nok sammen med at jeg for første gang i mitt syndefulle liv ble målt skikkelig og dermed fikk en bh som passa og dermed ser ikke puppene så små ut allikavel.

Ellers har jeg mistet vekt over hele kroppen. Har ringer som er blitt for store og andre som passer igjen. Dobbelthaka er borte og jeg har gått ned et nummer i sko så nå passer ikke Louboutinskoene mine lengre -grrrrrr Kan endelig kjøpe meg normale støvletter og har faktisk fått skryt for velformede legger av en treningsguru - det varmer det.

Det som forsvinner seinest hos meg er magen og det er jo irriterende. Ellers er det jo litt slæppt rundtomkring så nå har jeg lagt meg i selen for å trene opp muskler i rompe og armer

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat