Tråd: Veietråd!
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-13, 12:29   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Veietråd!

Tror ikke det er så mange her som følger Skaldemann så strikt nå. Jeg har akkurat startet på en sommer og spiser moderat LCHF( skal prøve på optil 50g karbo om dagen) nå. Jeg har spist strikt i 1 1/2 år, dvs jeg har hatt noen dumme sprekker: jan/feb 2012= +8kg, en uke rundt 17.mai, en uke rundt skolestart og en uke i jula. Alle disse var teite sprekker. Men i periodene mellom har jeg spist ketogent og gått ned tilsammen nesten27kg. Men de siste par månedene har det stått stille, og jeg begynner å synes det er litt slitsomt. Sikkert kun fordi jeg hadde et mål om tosifret vekt til juni, pga vi skal til spania og flysetene er kjempesmale. 10kg ned hadde hjulpet veldig på akkurat det.
Jeg prøver å si at det er normalt med slike perioder derdte går sakte, for DET er det absolutt. Men da føler jeg at jeg like greit kan være litt mindre redd for løk og kål og heller stappe innpå med grønnsaker uten å telle så mye. Jeg har levd på energiunderskudd så lenge at min kropp sikkert ikke har noe imot litt mere energi en periode.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat