Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-11, 21:05   #14
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Dere som spiser lite (null) karbo ...

Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.

Jeg lever på 0 karbo og har hatt god effekt av dette etter at jeg hadde et vektplatå på et halv år. I tillegg har jeg justert inntaket av protein. Fant ut at jeg spiste for mye. Nå spiser jeg 65 gr protein om dagen, tilsvarende vekten jeg ønsker. Kan kanskje være verdt å prøve i første omgang å sjekke protein og fettmengden. Kanskje bare en justering på dette kan være nok uten å kutte karbo helt.

Jeg spiser rent kjøtt og fisk, i tillegg ost. Litt egg (blir bittelitt karbo). Smør til alt jeg spiser.

Jeg personlig tror (vet altså ikke sikkert) at 0 karbo er best egnet for de som har levd ketogent over lang tid. Å gå rett fra høykarbokosthold til 0 karbo tror jeg kan være tøft for kroppen. Så jeg tror 0 karbo kan være for de som har spist ketogent lenge, og som opplever et seigt vektplatå uten at annet nytter.

Hvor mye er egentlig 65 gr proteiner? Hvor mye mat er dette...? Kan du legge ut en dagsmeny? Tuuuusen takk!!!

Har spist ketogent i 2,5 år og har stått stille lenge nå.....vil prøve noe for å se om vekta rikker seg nedover....

Rart dette med egg......noen regner jo ikke karber på egg og noen tar dem med i regnskapet....Men i dette strikse regnskapet bør det vel regnes med....Litt synd for jeg er veldig glad i egg og hadde planer om å spise mye....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat