Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-08, 13:20   #23
AnetteS
Medlem
 
AnetteS sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Asker
Alder: 40
Innlegg: 266
AnetteS har en fantastisk aura rundt segAnetteS har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hekta på vekta

Opprinnelig lagt inn av tulla, her.

Jeg veide meg stort sett hver dag da jeg gikk ned mine 60 kilo. For meg var det utrolig motiverende og slett ikke stress. Det ga meg derimot en veldig god pekepinn på hvordan jeg reagerte på maten jeg spiste. Dermed slutter jeg meg til det Karbolia her skriver

Signerer! Jeg liker å veie meg hver dag, mye for å kontrollere hvordan kroppen min reagerer på maten. Da er det lettere å gjøre forandringer raskt.

Nå er jeg veeldig redd for at pepsi max avhengigheten min skal ødelegge for nedgangen, men foreløpig går det like fint om jeg drikker 2 l vann og 4,5 l pepsi max eller 5 l vann og 0,5 l pepsi max om dagen så da krysser jeg fingrene for at aspartam ikke ødelegger for meg senere heller.

På mandag veide jeg 82,5 bare 0,3 ned siden forrige mandag. J
eg hadde drukket vin med sprite på lørdag og spist mye spekeskinke (bortforklarer og synser med en gang jeg ikke er heelt fornøyd..)
Og da var det veldig motiverende å se at jeg tirsdag veide 81,9 og idag 81,4.
Dette har reddet hele uka mi med tanke på hytteturen jeg skal på i helgen (slippe å bekymre meg for at det gikk dårlig forrige uke og kanskje ikke unne meg noe kos, selv om det er ok mat på ketolyse)

__________________
-Anette-

*Journalen min*



AnetteS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat