Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-06, 13:52   #3
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Sannheten om Splenda?

Jeg tar akkurat den sida med en klype salt (sukker ), siden den er laget av sukkerprodusenter. De er nok ute etter å forsvare markedsandeler.

Når det er sagt tror jeg ikke Splenda er veldig bra.

Jeg har brukt en del Splenda etter at det kom, selv om jeg egentlig ikke er så veldig for det. Men jeg har tenkt som så at det ihvertfall ikke er verre enn hvitt sukker og fruktose, som jo også er raffinert og har negativ effekt på kroppen.

Jeg kommer stadig tilbake til at små mengder (uraffinert) sukker, sammen med Stevia, er det beste. Vi er tross alt tilpasset sukker, det er først og fremst mengdene vi får i oss i dag som er et problem tror jeg.

Enn så lenge kommer jeg nok til å bake litt med Splenda til jul, men skal forte meg å bestille mer Stevia til smoothien min ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat