Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-10, 20:42   #38
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei
Red face

Sv: PCOS: Noen som har hatt SA og senere klart å føde levende barn etter lavkarbo?

Heisann !

Har akkurat oppdaget tråden og skummet igjennom...Tulipa- historien din rører...og han legen...grr..blir sint på dine vegne...

For å gjøre historien litt kort;
Jeg har ikke SA men har PCO og har vært gjennom pergotime/ og den andre på p..(sto litt stille nå) kurene...og laseropr. Tilslutt endte jeg opp på Ullevål for IVF...startet med nesedråpene...men fikk etterhvert beskjed om at medisinen ikke hadde nok virkning på meg slik at det var bare å avslutte før en gikk videre.Jeg fikk beskjed om at jeg måtte gå ned i vekt for å se om dette kunne ha bedre virkning.J eg hadde da BMI på ca.33,4 og måtte ned 5kg... Jeg tenkte det går kjempefint..ned baaare fem kg., det klarer jeg. Det viste å være vanskeligere enn så..jeg gikk Grethe Roede og gikk ikke ned noe...i tillegg studerte jeg et år og gikk opp 10 - kjempefint...not.
Underveis startet vi opp å adoptere...vi er godtatt i norge..men vi fikk i Juni i år beskjed at moderlandet vi adopterer fra ikke vil godta oss grunnet overvekt - foreløpig...Da fallt alt håp hos meg..jeg hadde jo da allerede gått et år på Grete Roede og som vanlig ikke gått ned noe særlig...
Jeg svingte meg rundt, fikk time på Lindbergklinikken og Eurodiett og er nå på vei ned....Jeg håper at jeg skal klare å gå ned så mye som moderlandet ønsker og kanskje jeg en dag kan starte med IVF igjen...? men før jeg starter med det skal jeg ned mye og bli der har jeg bestemt meg for. Det virker ihvertfall som Lavkarbo fungerer for meg...(her; eurodiett). Jeg håper jeg skal klare å gå ned i vekt.
Jeg holder håpet om at dette skal hjelpe meg og min mann til å få et barn på ene eller andre måten i fremtiden...

Jeg ønsker deg masse lykke til ! Håper at det gikk bra hos legen !

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat