Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-17, 13:59   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i 4 uker, ikke gått ned noe:-(

Opprinnelig lagt inn av EJ1980, her.

TrillTrall: Jeg er vel det sånn egentlig, men trodde jeg skulle kunne klare å gå ned en 5-10 kg. Jeg er 1,63 og 65 kg. Litt mage,rumpe og lår som jeg ikke klarer å kvitte meg med.

Jeg tror du er helt flott jeg! Du er normalvektig og hvorfor bruke tid og krefter på å gå ned 10 kg du ikke trenger å gå ned? Hadde du vært 75 kg så hadde jeg skjønt det, men ikke nå. Spis gjerne lavkarbo, det er nok bare sunt, men ikke stirr deg blind på det å gå ned i vekt - pass heller på å holde vekta og ikke gå noe særlig opp. Du er så fin atte! Mage, rumpe og lår er noe kvinner har for å ha noe å gå på i forbindelse med svangerskap og ammeperioder f.eks. Helt naturlig, mye mer naturlig enn å være smal som en 12-årig gutt når man er voksen kvinne.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat