Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 23:51   #2
Suann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 191
Suann er på en erverdig vei

Sv: Hva gjør jeg feil?

Opprinnelig lagt inn av tretoen, her.

Heisann, nyregistrert bruker her. Mann, i midten av tredveårene med ca 25 kilo som jeg hadde klart meg glimrende uten!

Jeg begynte på 14-dagers introduksjonen for seks dager siden, men har ikke merket store endringer. Som alle andre så er jeg nok litt utolmodig, men har prøvd å følge nøye med for å se om man merker noe forskjell. Kjøpt Ketostix for å sjekke hvordan det går med ketosen, og den er sånn midt på skalaen, ikke noe over ihvertfall. Det var jo selvfølgelig tvilergrunn nummer en(sikkert som mange andre har jeg lest) men har skjønt at det kan være flere grunner til at den ikke er mørkere, så dette er sikkert greit nok. Men jeg har foreløpig ikke merket noe til vekttap og lurer på om dette er fordi jeg spiser mer en jeg skulle og feil mat....

Ting jeg har spist denne uken:
-Koteletter
-Egg (Maaaassse egg!)
-Fløte (3-5 ss i sopp etc som saus)
-Seterrømme(1-3 ss til middag)
-Paprika
-Sjampinjong (Hermetisert og fersk)
-Biff
-Farris og Ramlösa (Maaaassse!)
-Salat
-Nesten ingen grønnsaker fordi jeg trodde det var fyfy(?)
-Omelett
-Ost(Babybel mest)
-....kommer ikke på mer

Nå har jo ikke jeg lest boken i filler akkurat og kunne jo helt sikkert hatt godt av å bla mer i den, og det skal jeg også, men lurer på om noen kan hjelpe meg litt med å si om det er noe jeg spiser som jeg ikke skal spise eller noe jeg ikke spiser som jeg skal spise? Og ikke minst, jeg spiser ganske mye...tre koteletter til middag er no problemo og 5-8 egg på en dag går også veldig lett ned i magen min. Aktivitetsnivået er at jeg prøver å trene to ganger i uken som vanligvis blir til en i realiteten.

Altså jeg vil jo gjerne at dette skal funke og trodde jeg hadde vært relativt flink, men nå er jeg litt usikker.... Noen som kan gi en pekepinn om jeg bommer helt på noe her?

(Og ER det ok å spise grønnsaker?)

På forhånd takk!

Hva er det som ikke funker da? Har du ikke gått ned noe i vekt?

__________________





Suann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat