Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 23:34   #15
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør jeg feil?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Grønnsaker er lurt og ketolysetblettene eller tilsvrende, fordi de hjelper til med vektnedgang/ forbrenning etc.

Grønnsaker ER lurt - men stiller jeg mer tvilende til å blande inn ketolysetablettene i en atkins-induksjon.
Selv om ketolyse kan være litt likt atkins, er jeg litt tilhenger av og følge retningen man har valgt og ikke blande inn andre retningers detaljer - her da ketolysetabletter - ihvertfall ikke før det har gått en stund og man føler seg litt mer komfortabel med kostholdet og har lest seg litt opp

Husker ikke om atkins anbefaler vitamintilskudd i farta - står nok noe om dette i boka men jeg orker ikke gå og se etter nå.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat