Tråd: 20 kg ned?
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 22:13   #147
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

Det ser ut for at jeg vil leve på lavkarbo resten av livet jeg også! Selv etter kun 3 uker så ser jeg at jeg trives kjempegodt og føler meg godt og oppegående! Nå orker jeg så mye mer og det er stas for guttungen også
Slik du sier så er det den som er på lavkarbo som må stå for maten, og det gjør jeg også. Før lavkarbo også forsåvidt, men nå lager jeg 4 måltider fra bunnen av hver dag i tillegg til all pleie av hus, hjem og barn. Føler meg skikkelig husmor jeg nå etter å ha begynt med dette God trim er det også! Kjenner det godt i beina og ryggen når jeg legger meg.

joda, 1,7 er bedre enn ingenting, men på torsdag er det gått 3 uker og jeg har stått stille nå i dagesvis, selv på hundregrammet, så jeg føler det har stoppet opp litt for mye og ser etter en kickstart.
Slik du sier å starte rent er ikke en så dum idé, men jeg blir så lei så fort, og som overspiser så er det vanskelig å begrense seg. Men det jeg spiser nå er igrunn slik du sier kun fisk, kjøtt og grønt, samt oljer og smør. Det er veldig lite meieriprodukter, men jeg bruker det av og til allikevel, mye ost blandet annet. Også koffein da, men red bull er det ikke ofte jeg drikker, så det er igrunn lite av det også. Derfor jeg var litt gjerrig med den jeg hadde nå Jeg må også bli flinkere til å la pepsi max stå igjen i hylla på butikken, det har det blitt mye av i det siste, nesten som en erstattning for vann!

Jeg har vært kjempedårlig på å drikke nok de siste dagene, så i dag testet jeg vann igjen, for å se om det dytter meg i gang igjen. Så jeg har i dag drukket 3 liter vann + litt andre væsker, og i mat, noe som har gjort at jeg har flydd til og fra do i hele dag, jeg tisser så ekstremt mye når jeg begynner å drikke vann og ikke liker jeg vann heller så dette er vanskelig haha.

Nå skal jeg lage meg et par ostchips (og en stor flaske vann) til kvelds siden det er 0 karbo i de, og så skal jeg prøve å sove. I morgen begynner jeg med frokost kl 13 og da er jeg i gang Orker ikke å vente til kvelden for å begynne, så jeg 'jukser' litt med en sen frokost jeg.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat