Tråd: Forvirret
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-07, 14:25   #4
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Forvirret

Opprinnelig lagt inn av villebill, her.

Da jeg startet med ketolysekuren, syntes jeg den var genial! Å kunne drikke pepsi-max, kose meg med krem (multe eller bringebærkrem) om kveldene, bytte ut popcornet med bacon crisp og ikke minst spise fet ost virket som den perfekte kur.
Men så begynnte jeg å lese alle gode råd, der det blant annet blir sagt at man bør kutte ut brus, meieriprodukter, bær, grønnsaker osv. Og plutselig var dette ikke så enkelt lenger! Nå er jeg så forvirret og motløs, og vet ikke hva jeg skal spise. Vil så gjerne lage smørgrøt (med fløte) til frokost, men hvis man ikke skal spise fløte så ville jo det være dumt. Sånn tenker jeg hele tiden, og ender opp med å ikke spise, helt til jeg er så sulten at en brødskive med nugatti bli reddningen...
Argh Ikke lett å være feit, nei!

Jeg opplever det på samme måte som deg, hvis det er noen trøst!
Jo mer jeg leser, jo mer tenker jeg på at jeg bør kutte ut både det ene og det andre.....Jeg spiste mye ost, rømme og fløte til å begynne med, og det gikk veldig bra! Så begynte jeg å lese for mye, og kuttet ned på enkelte ting, og begynte å "tukle" med den rutinen jeg hadde fått...da gikk jeg plutselig opp igjen nesten 2 kilo. Gikk tilbake til utgangspunktet, og nå skal jeg fortsette i det sporet....
Jeg drømmer om Ziggy's rømmegrøt, og akter å kose meg med det til uka!!!

  Svar med sitat