Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-06, 09:28   #43
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Noen må si det

Nå har jeg lest både Skaldeman og Ketolyseboka samt Bedre uten brød og flere andre, og har kanskje valgt å snekre sammen mitt eget opplegg litt for mye, for etter å ha rast ned i 3 uker på Skaldeman har vekten nå stått stille i 4 uker, uten at jeg skjønner noen ting, samtidig som stixen til Torkil har vært fin og rosa hele tiden. Det om det.

Personlig synes jeg nå at Ketolysekuren og -boka er mer tiltalende enn Skaldeman, både fordi den er konkret og rett på sak, for ikke å snakke om menyplanen som vektlegger et variert og ganske grønt kosthold. At Torkil har tjent penger på meg, og fortsatt kommer til å gjøre det, for så være, det synes jeg er helt greitt, og det må være love med litt slik reklame på dette forumet, og jeg synes ikke Torkil har vært så veldig påtrengede i den sammenhengen.

Det er bra at det er takhøyde i dette forumet. Det trenger vi. Folk er forskjellige og kommer uansett til å ha forskjellige erfaringer uansett hvilken kur eller livstil man velger.

For meg er det viktigste å lytte til de signalene kroppen min sender for å fortelle meg hva den liker, hvordan jeg føler meg, hva jeg legger på meg av og hva ikke. Det føler jeg nå etterhvert at jeg best får til med Ketolysekuren, ikke med Skaldeman, som fort blir veldig ensidig.

Just my 2 cents.
Jan.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat