Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-06, 09:46   #44
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Noen må si det

Opprinnelig lagt inn av themonk

Hehe. You wish... Jeg er på femte året, og jeg kan ikke akkurat si at jeg brenner så veldig. Når noen tar en langvarig høyere utdannelse, så tror jeg i 99% i tilfellene at det er "the lesser of two evils" eller bare tilfeldigheter. Sånn er det i alle fall for de jeg kjenner. Jeg kjenner ikke til noen som ville gjort det samme valget om igjen hvis de fikk muligheten.

Så kjedelig da. Jeg kjenner bare en som har angret.

Men poenget mitt vat altså at en har tro på det en driver med og er grunnleggende enig i det som blir predikert som det som er riktig innen fagfeltet. Man gidder vel ikke løpe rundt og spre kunnskap om noe en selv ikke tror på engang.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat