Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 19:23   #3
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy Life start 25.januar

Jeg gikk på Easy Life kurs i fjor vår, og kom fort i ketose under pulverkurene. Lurte veldig på hva ketose var for noe - og fant dette forumet, og begynte å eksperimentere på egen hånd (uten at jeg fortalte det til kursleder, jeg skjønte på kurset at lavkarbo/LCHF ikke er deres filosofi - og egentlig *fy* mat).

Jeg gikk hele kurset, og var på pulverkur i bare 2 uker - da orket jeg ikke mer. Ikke selve pulverkuren, men jeg klarte ikke å få i meg blandingen lenger.. Det som var genialt for meg var treningen som var lagt opp til kurset. For første gang i livet følte jeg meg vel på trening! Sånn sett er jeg veldig fornøyd med EasyLife, hvis ikke hadde jeg ikke funnet treningsglede og mistet 16 kg i løpet av få måneder.

De starter med pulverkurer som gjør at du kommer i ketose, etterhvert fikk vi spise enkle salater m/kylling eller skinke - dvs. mager mat. Det viktigste vi lærte var tallerkenmodellen - halvparten med grønnsaker (som vokser over bakken, med noen unntak) - litt mindre enn 1/4 med karbohydrater (f.eks. 2 små poteter) og litt over 1/4 med proteiner. ...

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat