Tråd: Acetonsmak
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-14, 10:13   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Acetonsmak

Opprinnelig lagt inn av Mingeling, her.

Men jeg fikser ikke spise "lavkarboriktig". Jeg klarer ikke fjerne meg fra å telle kcal i tillegg til kh. Jeg fokuserer på vekt selvom jeg vet det er helt feil. Mulig jeg kommer tilbake en annen gang, men nå får jeg ta litt avstand fra dietter og mat generelt og bare spise det som faller meg inn en stund.

Antar jeg ikke er alene om å gå i denne fella, men for de fleste er det nok bare en overgang som går over av seg selv. Jeg vet hvor mine grenser går, så nå avbryter jeg dette for en periode.

Fokuser heller på å ta gode valg enn hva slags kalorier, karbo, fett o.l det er i maten. Sukkertåke gjør at vi tar dårlige valg, så om du holder den på avstand er mye gjort. Og når man tar gode valg er man en bedre person for omgivelsene også

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat